daenemark dk Presse Fagpresse 2013 Weishaupt med ny hjemmeside

Weishaupt med ny hjemmeside

Et væld af informationer til slutkunden og VVS-virksomheder. På www.weishaupt.dk præsenterer Weishaupt, som en af de førende leverandører af brændere, kondenserende kedler, solvarme, varmepumper og bygningsautomatik nu en helt ny hjemmeside.

Fagpresse

12/03 2013

Weishaupt med ny hjemmeside

Startsiden er overskueligt opdelt og giver direkte adgang til områderne "Nyt varmeanlæg", "Varmeanlæg til nybyggeri" og "Service 24/7" anbragt under de store billeder, som ruller skiftevist over skærmen.

Under områderne "Nyt varmeanlæg" og "Varmeanlæg til nybyggeri" findes udførlige informationer om kedel- og solvarmeanlæg, varmepumper og brændere. Til hver enkelt produktgruppe findes der ud over filmmateriale, brochurer og tekniske bilag også tilhørende varmtvandsbeholdere og beskrivelser af referenceanlæg. Området "Service 24/7" giver en oversigt over aktuelle brochurer og driftsvejledninger, et leksikon med fagbegreber samt en messekalender. Der er links til Info-portalen samt til Weishaupt-jobportalen. Derudover kan man under "Kontakt" altid finde en Weishaupt-afdeling eller en forhandler i lokalområdet eller søge individuel rådgivning.

Medierepræsentanter har mulighed for at hente tekster og printvenlige billeder. Samarbejdspartnere og ingeniørvirksomheder kan via et personligt password få adgang til Weishaupt-partnerportalen. Fagmanden kan her bl.a. finde tekniske bilag, brochurer, el-diagrammer, anlægseksempler vedrørende hydraulik, prislister og mange andre dokumenter som PDF-filer. Disse informationer suppleres med software som f.eks. Weishaupt-energirådgivning, effektivitetsberegninger og diagnoseprogrammer samt datanorm-downloads. I "Infocenter" på portalen gives der et hurtigt overblik over de seneste meddelelser, brochurer, montage- og driftsvejledninger samt et udvalg af pressemeddelelser fra eller om virksomheden. I Internet-shoppen kan VVS-virksomheder enkelt online bestille brændere i serien W, kedler med tilbehør samt reservedele.

Hos Weishaupt har man adgang til den "Digitale Planermappe". Her findes alle nødvendige produktbilag som hjælp til dimensionering af brændere med tilbører.

www.weishaupt.de - Startside
Billede kan printes (201.3 KB)
www.weishaupt.de - Produktside
Billede kan printes (303.1 KB)
www.weishaupt.de - Serviceside
Billede kan printes (209.2 KB)
www.weishaupt.de - Kontaktside
Billede kan printes (203.7 KB)

Ønsker du personlig rådgivning fra en Weishaupt medarbejder?